Range Rover Milānas Dizaina nedēļā piedāvā ceļojumu laikā

Range Rover ceļojums laikā Milānas Dizaina nedēļā: ekskluzīva pieredze FUTURESPECTIVE ekspozīcijā

  • Range Rover Milānas Dizaina nedēļā debitēja ar ekspozīciju Futurespective: Connected Worlds
  • Ceļojums laikā no 1970. līdz 2025. gadam divās iespaidīgās telpās
  • Multisensora pieredze ar skaņām, aromātiem un dizaina objektiem
  • Ekspozīcijas centrā – jaunais Range Rover Autobiography

Visā pasaulē atzītais luksusa zīmols Range Rover Milānas Dizaina nedēļā 2025 debitēja ar savu pirmo ievērojamo ekspozīciju Futurespective: Connected Worlds. Tā tika izveidota sadarbībā ar Kalifornijas novatorisko dizaina studiju NUOVA, kas specializējas telpiski pārsteidzošu piedzīvojumu radīšanu apmeklētājiem. Ekspozīcija bija apskatāma 18. gadsimtā celtajā Palazzo Belgioioso pilī no 8. līdz 11. aprīlim.

„Range Rover“ instaliacija Milano dizaino savaitėje sukūrė keliones laike

Ceļojums laikā starp 1970. un 2025. gadu

Futurespective: Connected Worlds bija dinamisks piedzīvojums, kas caur īpašu portālu savienoja Range Rover dizaina vēsturi un moderno luksusu. Ekspozīciju veidoja divas kardināli atšķirīgas pieturas: Range Rover pirmsākumi 1970. gadā un nākotnes redzējums 2025. gadā.

Ekspozīcija piedāvāja multisensoru iespaidu buķeti, apvienojot interjeru ar īpaša dizaina mēbelēm, skaņu ainavām un izsmalcinātiem, speciāli Range Rover radītiem oglekļnegatīvas pēdas aromātiem no NUOVA luksussmaržu zīmola Aeir.

„Range Rover“ instaliacija Milano dizaino savaitėje sukūrė keliones laike

Efektīgs pirmais iespaids un ikoniskais Range Rover mantojums

Ekspozīcijas ieejā, kas vienlaikus bija arī ieeja laika portālā, atradās 25 metrus augsts monolīts ar zeltītiem Range Rover zīmola motīviem. Tālāk apmeklētāji jau atgriezās Range Rover pagātnē. Pirmā pietura imitēja oriģinālu 70. gadu Range Rover autosalonu un Modes nedēļas apmeklētājus emocionāli nogādāja brīdī, kad tika radīti paši pirmie zīmola transportlīdzekļi. Nostalģiskajā 70. gadu interjerā centrālā vieta bija atvēlēta īpaši nozīmīgam klasiskajam Range Rover ar reģistrācijas numuru YVB 151H: pašam pirmajam zīmola pirmsražošanas automobilim, kas tika uzbūvēts pirms modeļa laišanas tirgū 1970. gadā.

Divdurvju Range Rover oriģinālajā olīvzaļajā krāsā lieliski sasaucās ar krāšņajiem un taustei patīkamajiem telpas interjera koka paneļiem. NUOVA šai telpai bija radījis īpaša dizaina mēbeles, tostarp dīvānu vērša asiņu krāsā, apaļu sava Enzo galda versiju no balta Karrāras marmora un tam pieskaņotus krēslus. Laikmeta gaisotni vēl vairāk paspilgtināja dažādi vēsturiski artefakti, tostarp akvārijs, arhīva materiāli un oriģinālās dizaina skices. Telpas apgaismošanai tika izmantoti 44 griestu starmeši, kuru siltā gaisma akcentēja ikoniskos siluetus un greznās interjera krāsas.

Apmeklētāji pirmajā pieturā izbaudīja daudzdimensionālu, multisensoru piedzīvojumu ar īpaši piemeklētu mūziku fonā. Akustisko pavadījumu nodrošināja NUOVA hromētā skaņu sistēma Dorothy, savukārt odorālām sajūtām telpu piepildīja Grand Rose – vīrakam līdzīgs aromāts ar vecu dolāru banknošu un ādas notīm 70. gadu stilā.

Range Rover nākotne: luksuss un inovācijas

Ekspozīcijas otrā daļa piedāvāja ieskatu Range Rover nākotnē. Telpas centrā, gaismas ieskauts, atradās jaunākais jeb piektās paaudzes Range Rover Autobiography – mūsdienu luksusa ceļošanas etalons. Auto metāliski zaļā krāsa bija vizuāla saikne ar tā priekšteci. Telpa ar prizmatiskiem gaismas elementiem un vertikāliem spoguļu pīlāriem – laika stīgām – bija iespēja apstāties un aizdomāties, baudot īpašu audiovizuālo fonu un speciāli šim nolūkam radītu atsvaidzinošu aromātu Wet Stone.

Par viesu labsajūtu visa ceļojuma laikā gādāja katram laikmetam pieskaņojušies pavadoņi. Viņu tērpi bija modelēti sadarbībā ar Losandželosas luksusapģērbu ateljē L’Equip, un idejas to radīšanai tika aizgūtas no 70. gadu darba tērpiem un britu modes.

Enriko Pjetra (Enrico Pietra) un Rodrigo Kaula (Rodrigo Caula), NUOVA dibinātāji: "Range Rover jau izsenis ir neatņemams dažādu paaudžu pavadonis. Tas pastāvīgi, bet nepārtraukti attīstās, taču vienlaikus saglabā savu unikālo identitāti. Mūsu ceļojumam laikā nav tikai nostalģiska vai spekulatīva vērtība – tas ir objektīvs skatījums uz to, kā cauri dažādiem laikmetiem savijas dizains, inovācijas un meistarība. Sadarbība ar zīmolu, kam ir tik dziļš vēsturiskais mantojums un ko nepārtraukti virza vēlme attīstīties un atjaunoties, ir gluži dabisks iznākums."