Jaunais Range Rover: rāms patvērums, kur durvis var aizvērt attālināti

JAUNAIS RANGE ROVER: RĀMS PATVĒRUMS, KUR DURVIS VAR AIZVĒRT ATTĀLINĀTI

Jaunais Range Rover katru braucienu padara par notikumu, apvienojot progresīvās tehnoloģijas ar modernu luksusu, lai nodrošinātu bezrūpīgu izsmalcinātību jebkurā vidē un ikvienam pasažierim. Neatkarīgi no tā, vai ierodaties operā vai iekarojat kalnu, jaunais Range Rover jaunā veidā piepilda luksusa braucienu jēdzienu, uzlabojot katru pieredzes elementu – no tā, kā klienti digitāli un fiziski mijiedarbojas ar automobili, līdz veidam, kā tas nodrošina pasažieru labsajūtu un veselību.

“Jaunais Range Rover izmanto 50 gadu ilgās evolūcijas gaitā gūtās atziņas un apvieno tās ar 21. gadsimta tehnoloģijām, lai katrā braucienā nodrošinātu visaugstāko izsmalcinātību, komfortu un labsajūtu. Tas tiek panākts, izmantojot adaptīvo balstiekārtu, kas laicīgi sagatavo automobili gaidāmajiem līkumiem, jaunas paaudzes trokšņu slāpēšanas sistēmu ar sēdekļu pagalvjos iebūvētiem skaļruņiem un tīra gaisa tehnoloģiju, kas spēj neitralizēt COVID saimes patogēnus,” saka Juste Jaruše, Jaguar Land Rover zīmola vadītāja Baltijas valstīs.

Range Rover

MLA-FLEX ARHITEKTŪRA


Range Rover jaunās paaudzes virsbūves struktūra nodrošina pamatus tā transformācijas iespējām. Elastīgā, modulārā un gareniskā arhitektūra (MLA-Flex) nodrošina jauna līmeņa virsbūves stingrību un trokšņu izolēšanu.

Tās elastība nodrošina, ka jaunais Range Rover ir pieejams ar standarta un pagarināto riteņu bāzi un ar spēka agregātu izvēli, sākot no jaunā V8 benzīna dzinēja un Land Rover Ingenium benzīna un dīzeļa daļējā hibrīda motoriem līdz efektīvam paaugstinātas sniedzamības uzlādējamam hibrīdam un vēlāk gaidāmajai simtprocentīgi elektriskajai piedziņai.

Pielietojot piemērotāko materiālu katrā no konstrukcijas elementiem, Land Rover inženieri ir optimizējuši spēkrata svaru un izturību, radot trīs vijumus virsbūves struktūrā priekšējam, vidējam un aizmugurējam statnim. Augstas izturības tērauda inovatīvais pielietojums – piemēram, ceturtais stiprinošais vijums priekšējo durvju ailām – un novatoriskā metālveidņu tehnoloģija nodrošina par līdz pat 50 procentiem augstāku noturību pret vērpi nekā iepriekš pat versijā ar panorāmas stiklu visā jumta garumā.

Priekšējai tērauda starpsienai ir slēgtas sekcijas konstrukcija, kas nodrošina dubultstiklojuma efektu – trokšņa un zemo frekvenču vibrāciju pārnešana no ceļa virsmas uz salonu ir par 24 procentiem mazāka nekā iepriekšējā paaudzē, un šis efekts panākts, pirms vēl pievienotas jaunākās izsmalcinātību veicinošās tehnoloģijas.

MLA-FLEX ARHITEKTŪRA

JAUNAS PAAUDZES AKTĪVĀ TROKŠŅU SLĀPĒŠANAS SISTĒMA


Aktīvā trokšņu slāpēšanas tehnoloģija balstīta fundamentālos uzlabojumos, ko sniedz MLA-Flex, lai nodrošinātu vienu no visklusākajiem automobiļa interjeriem – pasažieri var izbaudīt braucienu pirmajā klasē ar 1600W Meridian Signature audio sistēmu. Jaunā flagmaņa audio sistēma ietver arī skaļruņu pāri katrā no četru galveno sēdekļu pagalvjiem, kopumā nodrošinot 1680 vatu jaudu un patiesi unikālu skaņas baudījumu.

Trešās paaudzes aktīvā trokšņu slāpēšanas sistēma uzrauga riteņu vibrācijas, riepu troksni un motora skaņas, kas nonāk salonā, un rada atceļošu pretējas fāzes skaņas signālu, kas tiek atskaņots, izmantojot audio sistēmas 35 galvenos skaļruņus. Tai ir pieckārt lielāks trokšņu slāpēšanas diapazons nekā iepriekšējām sistēmām – līdz pat vienam kilohercam, pateicoties 60 mm diametra skaļruņu pārim četru galveno pasažieru sēdekļu galvas balstos, kas tādējādi jaunajā Range Rover rada personīgās zonas, izmantojot tehnoloģiju, kas līdzīga trokšņus slāpējošām audio austiņām.

Land Rover inženieri ņēma vērā artikulācijas indeksu, kas ir rādītājs spējai uzturēt sarunu, lai novērtētu pilnveidoto interjeru, un jaunais Range Rover ir visklusākais šāda veida automobilis pasaulē, kas pilnībā izslēdz ceļa, vēja un pārējos nevēlamos trokšņus.

LABSAJŪTA: SALONA GAISA TEHNOLOĢIJA

LABSAJŪTA: SALONA GAISA TEHNOLOĢIJA


Jaunais Range Rover sniedz jauna līmeņa labsajūtu luksusa SUV segmentā ar virkni progresīvu gaisa attīrīšanas sistēmu. Cabin Air Purification Pro ir šīs tehnoloģijas kulminācija. Tā apvieno dual-nanoe X tehnoloģiju alergēnu un patogēnu aizturēšanai, lai ievērojami samazinātu smaku un vīrusu daudzumu gaisā, savukārt CO2Management un PM2.5 sīkdaļiņu filtrēšanas sistēma vēl vairāk uzlabo gaisa kvalitāti.

Ir zinātniski pierādīts, ka progresīvā nanoe X tehnoloģija ievērojami samazina vīrusu un baktēriju daudzumu, ieskaitot SARS-CoV-2 vīrusu. Viedā tehnoloģija ir aktīva gaisā, tāpēc daļiņām nav jāiziet caur filtru, lai tās tiktu iesprostotas un neitralizētas. Tas darbojas, kondensējot mitrumu no salona gaisa un sadalot to sīkās elektriski lādētās daļiņās. Tas rada augstu spriegumu, kas veido hidroksila (OH) radikāļu triljonus, kas iekļauti nano izmēra ūdens molekulās, kuras reaģē ar gaisa piesārņotājiem. Jaunā sistēma nodrošina 20 reizes lielāku OH radikāļu skaitu nekā iepriekš, turklāt otra šāda ierīce ir ierīkota arī otrās sēdekļu rindas pasažieriem, tādējādi nodrošinot vienlīdzīgu gaisa kvalitāti visā automobiļa salonā.

Neatkarīgi veiktos laboratoriskajos testos tika noskaidrots, ka, lietojot Cabin Air Purification Pro vairāk nekā 30 minūtes, vīrusi, baktērijas un vides piesārņotāji tika likvidēti ar 97 procentu efektivitāti. Savukārt kādā citā neatkarīgajā testā tika pierādīts, ka NanoeX ar vairāk nekā 99 procentu efektivitāti gaisā likvidēja Covid-19.

Jaunā salona gaisa attīrīšanas sistēma uz centrālā skārienekrāna parāda interjera un eksterjera PM2.5 gaisa kvalitātes līmeņus. Lai optimizētu salona gaisa kvalitāti, tā ietver arī CO2 pārvaldību, kas darbojas saskaņā ar Purify funkciju, kuru var aktivizēt skārienekrānā. Šīs funkcijas darbojas tandēmā ar salona temperatūras regulatoru, lai atrastu labāko balansu starp gaisa attīrīšanu un pasažieru komforta līmeņa uzturēšanu.

Luksusa SUV visaptverošās izstrādes programmas ietvaros šī tehnoloģija ir izturējusi 84 000 izmantošanas ciklu pie temperatūrām, kas sasniedza pat -30 grādus pēc Celsija. Kopā ar elegantās ierašanās asistentu, kas automātiski virsbūvi pazemina par 50 mm, un izbīdāmajiem sliekšņiem intuitīvās durvju tehnoloģijas palielina ērtību un drošību, iekāpjot un izkāpjot no automobiļa.

INTUITĪVAS AR ELEKTROPIEDZIŅU APRĪKOTAS DURVIS

INTUITĪVAS AR ELEKTROPIEDZIŅU APRĪKOTAS DURVIS


Jaunais Range Rover ir pirmais Land Rover, kura durvīm ir elektropiedziņas asistents (Power Assisted Doors) ar integrētu bīstamības un sķēršļu noteikšanu, kā arī aizsardzība pret objektu iesprūšanu durvīs, nodrošinot katra brauciena sākumā un noslēgumā ierasto izsmalcinātību.

Lietošanas ērtība sākas ar virsbūvē iegremdētajiem durvju rokturiem, kuri izbīdās, automobilim pietuvojoties, un iebīdās, ejot prom no automobiļa – šo funkciju nodrošina tuvināšanās sensors, tādējādi durvis atslēdzas un rokturi izbīdās automātiski, kad tiek konstatēta atslēgas tuvošanās automobilim. Atstājot automobili, klients var vienkārši aiziet, un tiklīdz atslēga vairs nav tiešā tuvumā, durvju rokturi iebīdās virsbūvē un automobilis aizslēdzas.

Ar elektropiedziņu aprīkotās durvis ir izveidotas tā, lai darbotos pēc iespējas dabiskāk un sāk strādāt, tiklīdz klients sāk atvērt vai aizvērt kādas no durvīm – pietiek tikai daļēji pavilkt ārējo vai iekšējo durvju rokturi, kad sistēma tiks aktivizēta un durvis atvērsies trīs sekunžu laikā. Virsbūves aizmugurējo stūru radari palīdz noteikt tuvojošos satiksmes plūsmu no aizmugures, bet ultraskaņas sensori, kas iestrādāti katrās no durvīm, atpazīst šķēršļus savā ceļā un nosaka, cik tālu tās drīkstēs atvērt. Pretiespiešanas sistēma un žiroskopi ir iebūvēti katrās no durvīm, kas drošību paceļ nākamajā līmenī un pasargā no objektu iespiešanas durvīs, kad tās tiek vērtas ciet. Elegantā sistēma ir konstruēta tā, lai darbotos arī bezceļa apstākļos, un noturēs durvis pat tad, ja automobilis ir sasvēries līdz 10 grādu lielā leņķī.

Atrodoties automobilī, vadītāja durvis var aizvērt, arī vienkārši nospiežot bremžu pedāli. Durvis var vadīt, izmantojot arī centrālo skārienekrānu vai papildu taustiņu pie durvju roktura, savukārt slēdzis durvju galā vai durvju rokturī ir izmantojams, lai sāktu durvju aizvēršanu no ārpuses. Tāpat durvju automātisko aizvēršanu var uzsākt, vienkārši manuāli pastumjot durvis.

Luksusa SUV visaptverošās izstrādes programmas ietvaros šī tehnoloģija ir izturējusi 84 000 izmantošanas ciklu pie temperatūrām, kas sasniedza pat -30 grādus pēc Celsija. Kopā ar elegantās ierašanās asistentu, kas automātiski virsbūvi pazemina par 50 mm, un izbīdāmajiem sliekšņiem intuitīvās durvju tehnoloģijas palielina ērtību un drošību, iekāpjot un izkāpjot no automobiļa.

Par automobiļa drošību rūpējas progresīvi ultra-platjoslas (UWB) raidītāji, kas aizsargā pret zādzībām, kurās izmanto kopētas atslēgas. Jaguar Land Rover ir viens no pirmajiem autoražotājiem, kurš ieviesis šo novatorisko tehnoloģiju, kas ir noturīga pret signāla pastiprināšanu un kas atbilst pasaules visstingrākajiem drošības standartiem.

Baltijas valstīs jaunais Range Rover tiks prezentēts nākamā gada janvārī.