Range Rover Classic novietots kalna virsotnē

PIRMAIS LUKSUSA APVIDUS AUTOMOBILIS

Tas jūtas vienlīdz komfortabli gan Monako Place du Casino laukumā, gan Sahāras tuksnesī. Range Rover radās no vēlmes izveidot pilnīgi jaunu un unikālu braukšanas pieredzi.

AUTO VISIEM DZĪVES GADĪJUMIEM

Radīt automobili, kas apvienotu Rover sedana komfortu un braukšanas īpašības uz ceļa ar Land Rover caurgājamību bezceļos – tāda bija vīzija, no kuras piedzima pirmais luksusa apvidus automobilis. Range Rover savu vārdu pasaulē pieteica 1970. gada jūnijā, tiekot prezentēts kā automobilis visiem dzīves gadījumiem.

IKONAS EVOLŪCIJA

PIRMĀ PAAUDZE

Jaunais Range Rover tika prezentēts 17. jūnijā ar vieglu alumīnija V8 dzinēju, pastāvīgu visu riteņu piedziņu un visu riteņu disku bremzēm.
Novietots Range Rover

OTRĀ PAAUDZE

Range Rover (P38a) tika prezentēts ar pagarinātu riteņu bāzi, atjauninātu daļēji nesošo virsbūvi un uzlabotu elektronisko pneimatisko balstiekārtu.
Range Rover Classic brauc pa ceļu

TREŠĀ PAAUDZE

Range Rover (L322) tika prezentēts ar visu riteņu neatkarīgo pneimatisko balstiekārtu, kas tika demonstrēta RAF Kinloss bāzē, Skibo un Novar īpašumos.
Range Rover Classic brauc pa ceļu

PUSMILJONA AUTOMOBIĻU SAIME

500 000 Range Rover tika izgatavots mūsu Solihalas ražotnē Apvienotajā Karalistē.
Range Rover Classic brauc pa ceļu

RANGE ROVER SPORT

Tika prezentēta otrā modeļu līnija – Range Rover Sport ar jauniem 4,4 litru V8 un 4,2 litru V8 benzīna dzinējiem ar mehānisko kompresoru.
Range Rover brauc pa ceļu

CETURTĀ PAAUDZE

Jaunais modelis tika prezentēts 6. septembrī Karaliskajā baleta skolā Londonā – pasaulē pirmais apvidus automobilis ar alumīnija virsbūvi.
Range Rover brauc pa ceļu

ĀTRĀKAIS APVIDUS AUTO PASAULĒ

Prezentēts Range Rover Sport SVR, kas kļuva par visu laiku ātrāko sērijveida apvidus automobili.
Range Rover Sport apvidus automobilis novietots uz tilta

DEBESU VĀRTU IEKAROŠANA

Range Rover Sport Plug-in Hybrid kļuva par pirmo automobili, kas uzbrauca Ķīnas Debesu vārtu virsotnē pa iespaidīgām, 45 grādu slīpām, 999 pakāpienu kāpnēm.
Range Rover Sport brauc augšup pa Debesu vārtiem Ķīnā

PĀRPLŪDES KANĀLA IEKAROŠANA

Vēl viens pasaules mēroga sasniegums Range Rover Sport – tas pārvarēja Islandē esošā Kárahnjúkar dambja pārplūdes kanālu, braucot pret straumi.
Range Rover brauc pa braslu

JAUNA LAIKMETA SĀKUMS

Mūsu elektriskās nākotnes vīzija kļūst par realitāti.
Range Rover novietots elektromobiļu uzlādes stacijā

PIEREDZĒJUŠAIS CEĻOTĀJS

DARIENAS ŠĶĒRŠĻA ŠĶĒRSOŠANA

DARIENAS ŠĶĒRŠĻA ŠĶĒRSOŠANA

1972. gadā Range Rover kļuva par pirmo automobili, kas veica 29 000 km garu Transamerikas ekspedīciju, kuru organizēja Lielbritānijas armija un kuras laikā tika šķērsots bīstamais Darienas šķērslis Dienvidamerikā.

VIENMĒR RĀDA PIEMĒRU

TEHNOLOĢIJU CELMLAUZIS

Kopš pašiem pirmsākumiem Range Rover lauza stereotipus, kļūstot par pirmo apvidus automobili ar pastāvīgu visu riteņu piedziņu. Inovācijas turpinās vēl šodien.


1989. gadā Range Rover kļuva par pirmo apvidus automobili pasaulē, kas tika aprīkots ar pretbloķēšanas bremžu sistēmu (ABS). Pēc tam, 1992. gadā, tas kļuva par pirmo 4x4, kurā tika uzstādīta ne tikai elektroniskā vilkmes kontroles sistēma, bet arī automātiskā elektroniskā pneimatiskā balstiekārta.


2009. gadā tika pirmoreiz prezentēta pasaulē pirmā adaptīvās dinamikas sistēma („Adaptive Dynamics”), savukārt 2012. gadā Range Rover kļuva par pirmo apvidus automobili ar pilnībā alumīnija virsbūvi, kas padarīja to vieglāku, izturīgāku un efektīvāku.

Range Rover Classic ūdenī
"Šodien Range Rover joprojām iemieso modernumu, un mēs turpinām pilnveidot tā unikālo siluetu un nepārspējamo dizainu."
Gerry McGovern
JLR galvenais radošais vadītājs

DABISKI UZMANĪBAS CENTRĀ

Range Rover tikpat pārliecinoši jūtas uz skatuves kā vissarežģītākajos izaicinājumos.