Mēs zinām, ka Land Rover zīmola modeļi ir ne tikai transportlīdzekļi, kas aizved Jūs no punkta A uz punktu B, bet arī daļa no Jūsu identitātes un komforta zonas. Tas ir brīvības simbols. Tieši tādēļ esam šeit un vēlamies gādāt par to, lai uz ceļa negadās ķibeles un braucienus ar savu automobili varat baudīt vēl ļoti ilgu laiku. Mūsu komanda ir gatava nodrošināt profesionālu servisu un parūpēties par Jūsu Land Rover zīmola automobili neatkarīgi no tā, kur un kad tas ir iegādāts.

PAVASARA SEZONAS SERVISA PIEDĀVĀJUMI

Aicinām Jūs izmantot speciālo piedāvājumu, lai sagatavotu savu automobili jaunai sezonai un jauniem piedzīvojumiem.
  • 25 % stikla tīrītājiem;
  • 25 % salona filtriem;
  • 30 % bremžu diskiem un klučiem.
Piedāvājumi ir spēkā līdz 31. maijam.
PAVASARA SEZONAS SERVISA PIEDĀVĀJUMI

ZIEMAS SEZONA BEIGUSIES – PARŪPĒJIETIES PAR SAVU AUTOMOBILI LAICĪGI

Jūs zināt, cik svarīgi ir pienācīgi sagatavot automobili vasarai pēc garās ziemas sezonas. Un runa nav tikai par automobiļa apkopi, bet arī par Jūsu drošību un komfortu gan ikdienas, gan tālākos pārbraucienos. Mūsu sertificētie Land Rover servisa speciālisti palīdzēs uzturēt Jūsu automobili vislabākajā kārtībā un sagatavos to jauniem ceļojumiem siltajā sezonā.
  • Drošāki ceļojumi. Kad automobilis pēc ziemas sezonas būs apkopts, Jūs acumirklī sajutīsiet atšķirību. Jauni bremžu kluči un diski, tīri gaisa filtri un jauni stikla tīrītāji nodrošina optimālu drošību un palīdz izvairīties no negadījumiem uz ceļa.
  • Ērtības un komforts. Profesionāls serviss nodrošinās ne tikai drošāku braukšanu, bet arī vairāk komforta, esot ceļā. Tīra gaisa sistēma, jauni stikla tīrītāji un efektīvas bremzes nodrošinās komfortablu un baudāmu braucienu neatkarīgi no tā, cik tālu vai kādos apstākļos nāktos braukt.
  • Ekonomija un izturība. Investējot sava automobiļa apkopē pēc ziemas sezonas, Jūs nodrošināt gan tūlītēju snieguma uzlabošanos, gan arī ilgtermiņa ieguvumus. Jaunas detaļas un regulāra apkope palīdzēs izvairīties no lielākām izmaksām nākotnē, kā arī saglabās Jūsu automobiļa sistēmas darba kārtībā, kas, savukārt, samazinās degvielas patēriņu un izmaksas ilgtermiņā.
ZIEMAS SEZONA BEIGUSIES – PARŪPĒJIETIES PAR SAVU AUTOMOBILI LAICĪGI

IZVĒLIETIES SERTIFICĒTU PROFESIONĀĻU SERVISA PAKALPOJUMUS

Autorizēta servisa meistari piedāvās plašu pakalpojumu klāstu, kas paredzēts Jūsu automobiļa apkopei. Mums ir viss, kas varētu būt nepieciešams – sākot no standarta eļļas nomaiņas un tehniskās apkopes līdz pat remonta darbiem.

Autorizēts serviss nozīmē:
  • automobiļa remonta darbus, kas tiek veikti saskaņā ar instrukcijām un specifikācijām;
  • tikai oriģinālas rezerves daļas ar 1 gada garantiju;
  • augstākajiem kvalitātes standartiem atbilstošu oriģinālo instrumentu un aprīkojuma izmantošanu;
  • pasaules standartiem atbilstošu profesionāļu komandu, kas nepārtraukti pilnveidojas ražotāja apmācībās un kam tiešām rūp Jūsu automobilis.
IZVĒLIETIES SERTIFICĒTU PROFESIONĀĻU SERVISA PAKALPOJUMUS

PROGRAMMA PLATINUM

Vai Jums pieder Land Rover zīmola automobilis, kas ir 4 vai vairāk gadus vecs? Vēlamies atgādināt, ka varat izmantot mūsu īpašo PLATINUM programmu un būt drošs, ka Jūsu automobili pārbaudīs un apkopi veiks apmācīti Land Rover speciālisti, izmantojot tikai oriģinālās rezerves daļas. Būtiski pieminēt, ka PLATINUM programmas cenrādis ir balstīts uz dinamisku un progresīvu cenu veidošanas metodi, ņemot vērā automobiļa vecumu. Jo vecāks automobilis, jo lielāku atlaidi no ieteicamās mazumtirdzniecības cenas (RRP) saņemsiet. Tas viss darīts ar mērķi, lai varat vēl ilgus gadus baudīt aizraujošus mirkļus pie sava automobiļa stūres.
PROGRAMMA PLATINUM

Būsim priecīgi nodrošināt profesionālu apkopi Jūsu automobilim. Aicinām reģistrēties servisam un iepazīties ar mūsu speciālistiem.

Lai rezervētu servisa pakalpojumus, Jums jānorāda transportlīdzekļa identifikācijas numurs (VIN) un kopējais nobrauktais attālums (odometra rādītāji). Automobiļa VIN varat atrast tā reģistrācijas dokumentā, lietotnē Remote, automobiļa borta datorā, kā arī priekšējā stikla apakšējā stūrī.
Servisa pakalpojumu rezervācijai ir divi posmi.

Vispirms saņemsiet e-pasta vēstuli ar rezervācijas kopsavilkumu. Un tiklīdz servisa darbinieki apstiprinās rezervācijas detaļas, saņemsiet vēl vienu e-pasta vēstuli, kurā būs Jūsu rezervācijas apstiprinājums. Servisa centra darbinieki vienmēr sazināsies ar Jums, zvanot uz Jūsu norādīto tālruņa numuru, ja viņiem radīsies kādi jautājumi vai ieteikumi saistībā ar Jūsu izvēlēto servisa pakalpojumu rezervāciju.