RANGE ROVER: VĒSTURE
VAIRĀK NEKĀ 45 GADUS RANGE ROVER IR NOTEICIS IZSMALCINĀTĪBAS UN IESPĒJU STANDARTUS
Kopš pirmās iepazīstināšanas ar Range Rover 1970. gadā šis automobilis ir nepārtraukti pilnveidojies. Greznākajā SUV pasaulē rodams augstākais izsmalcinātības, raksturīgo iespēju un dizaina iedvesmas līmenis līdz ar tehnoloģiskajām priekšrocībām, kas tam palīdz izcelties. Mēs atskatāmies uz luksusa SUV sēriju, kas pazīstama kā Range Rover saime.
Skatiet Range Rover nepārtraukto pilnveidi kopš tā pirmsākumiem
1969. g. – Range Rover Velar prototips
Lai paturētu pirmā Range Rover prototipu stingrā noslēpumā, šī revolucionārā jaunā automobiļa dizaineri un inženieri piešķīra sevišķi slepenajam prototipam nosaukumu "Velar", kas atvasināts no itāļu valodas vārda "Velare" un nozīmē "aizsegt". Uz pirmajiem 26 prototipiem pat bija uzstādīta tāda paša nosaukuma emblēma, lai maskētu to identitāti.
Pirmajiem Range Rover prototipiem bija Velar emblēma, kas palīdzēja maskēt to identitāti
1970. g. – pirmā trīsdurvju Range Rover ražošana
Pēc Velar konceptauto sekmīgajām pārbaudēm pasaulei tika atklāts pirmais Range Rover. Pateicoties retajai iespēju un eleganta dizaina kombinācijai, tas tika sagaidīts ar plašu atzinību. Tas bija pirmais automobilis ar pastāvīgu pilnpiedziņu, dalītām bagāžas nodalījuma durvīm, gliemežvāka veida dzinēja pārsegu un nepārtrauktu viduslīniju.
1981. g. – četrdurvju Range Rover
Pēc 11 gadiem tirgū Range Rover Classic kļuva pieejams kā četrdurvju automobilis, kas automobiļa aizvien pieaugošajam fanu pulkam piedāvāja vēl lielākas iespējas.
Kopš Range Rover aizsākumiem tas ir bijis slavens ar izsmalcināto stāju
Izteiksmīgā dizaina dēļ Range Rover iespējams atpazīt nekavējoties
1994. g. – otrās paaudzes Range Rover
Otrās paaudzes automobiļa dizaina akcenti, kas bija vēl greznāki nekā tā priekštecim, piemēram, ikoniskais siluets un taisnstūra priekšējo lukturu ieviešana apaļo vietā, ir izturējuši laika pārbaudi, padarot automobili acumirklī atpazīstamu līdz pat mūsdienām.
2001. g. – trešās paaudzes Range Rover
Pēc evolūcijas šis Range Rover bija pirmais modelis, kas tika veidots ar monokoka vienapvalka virsbūvi. Virsbūves konstrukciju iedvesmoja The Italian Riva ātrlaivas apdare, savukārt luksusa jahtas trīši atspoguļojas automobiļa salona metāliskajos apdares elementos.
Otrās paaudzes Range Rover ieviesa vēl vairāk greznības
Automobiļa dizaina iedvesma tika gūta no The Italian Riva ātrlaivas
2004. g. – Range Stormer konceptauto
Stormer konceptauto kļuva slavens ar Range Rover nākotnes dizaina iezīmēm, kā arī ar drosmīgo pieeju jauno tehnoloģiju ieviešanai automobiļos.
2005. g. – Range Rover Sport ražošana
Pirmā Range Rover saimes sporta SUV ieviešana iezīmēja Land Rover apņēmību garantēt labāko sniegumu. Dzinēja varianti ietvēra 4,2 litru Supercharged benzīna dzinēju, kas nodrošināja veiklu sniegumu. Range Rover Sport piedāvāja arī šķērssaistītu pneimatisko balstiekārtu, kas nodrošināja vadītājiem dažādu automobiļa augstumu, optimizējot komfortu un 4x4 braukšanu gan pa ceļiem, gan apvidū. Maināmais augstums bija viena no daudzajām izteiksmīgajām funkcijām, kas atspoguļoja dinamisko sniegumu automobiļa izskatā.
Stormer konceptauto iezīmēja Range Rover nākotnes dizaina virzienu
Range Rover Sport ieviešana piedāvāja uzlabotu sniegumu
2008. g. – LRX konceptauto
Šis cross-coupé konceptauto bija Land Rover dizaina komandas mērķtiecīgs un progresīvs solis. Konceptauto bija vērsts uz vadītājiem, kas retāk nodotos braucieniem apvidū, bet tajā vēl joprojām bija saglabātas Land Rover leģendārās iespējas, un tā salons presē tika aprakstīts kā "futūristisks".
LRX konceptauto dizains atstāja ievērojamu iespaidu uz Range Rover Evoque dizainu
2011. g. – Range Rover Evoque ražošana
Range Rover Evoque vairākos izdevumos tika dēvēts par "gada automobili" un kļuva ievērojams uzreiz pēc atklāšanas Parīzes autoizstādē 2010. gadā. Daudzas LRX konceptauto funkcijas tika pārnestas uz grezno cross-coupé, tostarp arī klasiskā Range Rover dizaina jaunā interpretācija.
Range Rover Evoque atnesa sev līdzi jaunu, drosmīgu dizainu
2012. g. – ceturtās paaudzes Range Rover
Ceturtajā Range Rover iemiesojumā pirmo reizi bija sastopama viegla alumīnija virsbūve, un to bija iespējams nekavējoties atpazīt, pateicoties garajai garenbāzei un peldošajam jumtam. Automobilis lepojās arī ar nākamās paaudzes Land Rover Terrain Response® sistēmu. Šī iebūvētā braukšanas tehnoloģija automātiski izvēlas labākos automobiļa iestatījumus atbilstoši apvidum.
2013. g. – otrās paaudzes Range Rover Sport
Uzlaboto Range Rover Sport ar palielinātu 3,0 litru V6 dzinēja efektivitāti pasaulei atklāja "Džeimsa Bonda" aktieris Daniels Kreigs, un tā atklāšanas nolūkā pat īslaicīgi tika slēgtas noteiktas Ņujorkas ielas.
Otrās paaudzes Range Rover Sport galvenā iezīme bija palielināta dzinēja jauda
2015. g. – Range Rover Sport SVR ieviešana
Range Rover Sport SVR tika veidots kā spējīgs SUV ar optimālu jaudu un bija pirmais speciālo modeļu nodaļas ražotais automobilis. Tas ir visu laiku ātrākais Land Rover un sniedz neaizmirstamu braukšanas pieredzi. Automobiļa jaudu atspoguļo tādas dizaina iezīmes kā, piemēram, četrstūrainas izpūtēja caurules un unikāls aizmugurējais spoileris.
2015. g. – Range Rover SVAutobiography
Izsmalcinātības un luksusa augstākais punkts – Range Rover SVAutobiography – noteica jaunu Range Rover pieredzi. Detaļām pievērstā uzmanība parādās Brushed Aluminum apdarē un salona biznesa klases sēdekļos. Virsbūves unikālā krāsu paletes izvēle nodrošināja vadītājiem Range Rover raksturīgo augstākā līmeņa luksusa pieredzi. Neilgi pēc tam tika ieviests SVAutobiography Dynamic, kura izteiksmīgais dizains un jaudīgais V8 dzinējs parādījās arī automobiļa spēcīgajā un veiklajā stājā.
Range Rover Sport SVR apvieno jaudu un sniegumu, piedāvājot elpu aizraujošu braucienu
Luksusa un izsmalcinātības augstākais punkts – Range Rover SVAutobiography
2015. g. – Range Rover Evoque kabriolets
Pirmais Range Rover kabriolets – Evoque Convertible – apvienoja Land Rover slavenās iespējas un pievilcīgas detaļas, tādas kā Z veidā salokāms jumts, vienlaikus saglabājot Land Rover dizaineru radīto spēcīgo vizuālo iespaidu. Rezultātā tika radīts pasaulē pirmais Premium klases kompaktais apvidus 4x4 SUV kabriolets ar visplašākajām iespējām.
Range Rover Evoque Convertible kļuva par pirmo Range Rover savā klasē
No augstākās slepenības Velar konceptauto līdz pirmajam Range Rover Evoque Convertible – Range Rover evolūcija ir skaidra. Nekādas piekāpšanās attiecībā uz iespējām – luksusa SUV turpina noteikt standartus automobiļa dizainā, iespējās un sniegumā.
2017. g. – Range Rover Velar
PIEDALĪTIES SARUNĀ