RANGE ROVER SPORT - PIRMAIS PLUG-IN TIPA AUTO NO LAND ROVER

RANGE ROVER SPORT - PIRMAIS PLUG-IN TIPA AUTO NO LAND ROVER

RANGE ROVER SPORT - PIRMAIS PLUG-IN TIPA AUTO NO LAND ROVER

  • Range Rover Sport uzlabojumu klāstā ietilpst jaunā PHEV tehnoloģija, kas apvieno elektromotora un benzīna dzinēja jaudu uzticamai veiktspējai:
    • Kopējā jauda / griezes moments: 404 ZS (297 kW) / 640 Nm
    • Degvielas patēriņš NEDC kombinētajā ciklā: 2,8 l/100 km
    • CO2 izmešu daudzums NEDC kombinētajā ciklā: 64 g/km
    • Tikai ar elektroenerģiju nobraucamais attālums: 51 km
    • Ātrās uzlādes laiks: 2 stundas 45 minūtes
  • Jaunākās tehnoloģijas, kas ļauj tikt galā ar visām grūtībām: Touch Pro Duo informācijas un izklaides sistēma – dubults digitālais vadības panelis ar augstas izšķirtspējas skārienekrānu
  • Papildus jaunajam plug-in tipa hibrīdelektromotoram iespējams izvēlēties tīro Ingenium četru cilindru dzinēju, V6 vai V8 benzīna dzinēju vai kādu no dīzeļdzinējiem
  • Jaunais flagmanis 575 ZS Range Rover Sport SVR uzņem ātrumu no 0-100 km/h vien 4,3 sekundēs
  • Uzlabots Range Rover Sport eksterjera dizains, lai izceltu tā dinamisko raksturu

Jaunais Range Rover Sport ir tehnoloģiski pārveidots – tagad papildināts ar  plug-in tipa hibrīdelektrisko piedziņu, kas nodrošina labāku efektivitāti, jaudu un veiktspēju kā līdz šim.

Šis solis seko paziņojumam, ka no 2020. gada visi jaunie Jaguar un Land Rover automobiļi tiks piedāvāti ar elektromotoriem, un iezīmē nākamo soli Lielbritānijas uzņēmuma ceļā pretī elektrifikācijai.
 

Papildus efektīvajai PHEV piedziņai katram Range Rover Sport automobilim ir uzlabots dizains un jaunas tehnoloģijas. Flagmanis SVR tagad piedāvā 575 ZS jaudu, kas to padara par līdz šim ātrāko Range Rover automobili. Šis ir jauna dinamikas līmeņa apvidus automobilis, ar tādu pievilcību un eleganci, kas nepiemīt nevienam citam.

„Kad sākām jaunā Range Rover Sport projektēšanu, bija svarīgi saglabāt tā sportisko raksturu, vienlaikus attīstot eksterjera dizainu. Turklāt tehnoloģijas, ko jaunais dizains ļāva uzstādīt, piemēram, mūsu jaunā informācijas un izklaides sistēma, kā arī LED priekšējie lukturi, demonstrē mūsu vēlmi sasniegt vēl lielāku pievilcību klientu acīs.”
Gerijs Makgoverns (Gerry McGovern), Land Rover galvenais dizaineris

Range Rover Sport P400e elektromotors ļauj tam NEDC kombinētajā ciklā radīt vien 64 g CO2 izmešu uz kilometru, ar vienu uzlādes reizi ļaujot nobraukt līdz pat 51 km bez nepieciešamības izmantot benzīna dzinēju. Pirmo reizi Land Rover pircēji var baudīt greznu bezceļu braukšanas komfortu gandrīz pilnīgā klusumā un neradot izmešus, kā arī nesalīdzināmās visurgājēja spējas, turklāt ar to drīkst braukt arī vietās, kur noteikti gaisa kvalitātes ierobežojumi, piemēram lielu pilsētu centra rajoni.
 

Autovadītāji var izvēlēties no diviem braukšanas režīmiem savām vajadzībām vispiemērotāko:

1.    Paralēlās hibrīdpiedziņas režīms (standarta režīms) – apvieno benzīna dzinēju un elektromotoru. Autovadītājs var optimizēt akumulatora izmantošanu vai degvielas patēriņu, izvēloties kādu no divām uzlādes pārvaldības funkcijām:

  • TAUPĪŠANAS funkcija – neļauj akumulatora uzlādes līmenim nokristies zemāk par iepriekš uzstādītu līmeni.
  • Prognozējošā elektroenerģijas optimizēšanas funkcija – navigācijas sistēmā ievadot galamērķi, tiek aktivizēta sistēma, kas izvēlētajam maršrutam izmanto GPS datus, lai inteliģenti kombinētu elektromotora un benzīna dzinēja darbību, tādējādi uzlabojot degvielas ekonomiju.

2.    EV (elektromobiļa) režīms – darbina automobili tikai ar elektromotoru, izmantojot akumulatorā uzkrāto elektroenerģiju – ideāls risinājums klusiem bezizmešu pārbraucieniem.

Land Rover tehnoloģijai Terrain Response 2 ir unikāla kalibrācija, kas ļauj sadalīt no elektromotora, kam nav lēnas kustības režīma un kas piedāvā maksimālu griezes momentu jau no nulle apgriezieniem minūtē, piegādāto griezes momentu uz visiem četriem riteņiem inteliģenti un precīzi. Tādējādi lēnu bezceļu manevru laikā tiek nodrošināta labāka kontrole, kārtējo reizi apliecinot Range Rover Sport izcilās spējas.

„Jaunais Range Rover Sport pārsteidz ar neatvairāmu līdzsvaru starp dinamiskām braukšanas spējām, pasažieru komfortu un efektivitāti. Mūsu modernās plug-in tipa hibrīdelektriskās piedziņas ieviešana ir pagrieziena punkts mūsu sporta apvidus automobiļu vēsturē.”
Niks Kolins (Nick Collins), Jaguar Land Rover Automobiļu nodaļas vadītājs

Elektromotoru darbina 13,1 kWh augstsprieguma litija jonu akumulators. Land Rover inženieri izstrādāja izkārtojumu, kas ļauj palielināt salona telpu un nodrošina ideālu svara sadalījumu. 2,0 l Ingenium benzīna dzinējs ir novietots gareniski, savukārt 85 kW elektromotors atrodas ZF automātiskās astoņpakāpju transmisijas korpusā automobiļa centrā līdzās 7 kW borta lādētājam. Piekļuve kabeļu pieslēgšanai iespējama no automobiļa priekšpuses, bet prizmas formas šūnu litija jomu akumulators ir novietots aizmugurē zem bagāžas nodalījuma grīdas.

Range Rover Sport eksterjers zem sevis slēpj ievērojamas pārmaiņas, turklāt tas ir attīstījies, padarot automobiļa dizainu harmoniskāku un modernāku un liekot tam izskatīties dinamiskākam, nemainot raksturu.

Priekšpusē jauno iespaidīgo dizainu izceļ inteliģentie Pixel lāzeru LED priekšējie lukturi, kas novietoti līdzās pārveidotai radiatora restei. Tos papildina jauni bamperi ar izteiksmīgāku profilu. Jaunajā PHEV modelī 7 kW borta lādētāja kontaktligzda ir apslēpta zem Land Rover emblēmas radiatora restes labajā pusē.

Salonā atrodas līdz šim modernākā Jaguar Land Rover inženieru radītā informācijas un izklaides sistēma – jaunā Touch Pro Duo, ko paši izstrādātāji sauc par ‘Blade  latviski Asmeni’ un kas ir patiešām progresīva. Minimālistiskā stilā ieturētā salona centrālo daļu veido divi augstas izšķirtspējas 10 collu skārienekrāni, apvienojot futūristisku, elegantu izskatu ar intuitīvu, aizraujošu saskarni un nepārspējamu funkcionalitāti.


 

© Inchcape Motors Finland Oy

Būsim ļoti pateicīgi, ja Jūs palīdzētu mums uzlabot mūsu mājas lapu un atrastu laiku, lai aizpildītu īsu aptaujas anketu?

Land rover

500 characters-left

Paldies par Jūsu veltīto laiku un izteikto viedokli.

Ja vēlaties, lai mēs ar Jums sazinātos, lūdzu atstājiet savu kontaktinformāciju. Mēs neizpaudīsim Jūsu informāciju ar trešajām pusēm.