Būsim ļoti pateicīgi, ja Jūs palīdzētu mums uzlabot mūsu mājas lapu un atrastu laiku, lai aizpildītu īsu aptaujas anketu?

Land rover

ATJAUNOTAIS RANGE ROVER VELAR – AR PLUG-IN PIEDZIŅU UN JAUNU MULTIMEDIJU SISTĒMU

ATJAUNOTAIS RANGE ROVER VELAR – AR PLUG-IN PIEDZIŅU UN JAUNU MULTIMEDIJU SISTĒMU

Range Rover Velar tiek piedāvāts ar hibrīdo Plug-in piedziņu, vienas rindas sešu cilindru benzīna un dīzeļa dzinējiem, kā arī ar standartaprīkojumā iekļautu pneimatisko piekari

Range Rover iepazīstina ar atjaunoto Velar, kurš tagad ir vēl ekoloģiskāks, modernāks un izceļas ar atjaunotu un elegantu dizainu. Range Rover Velar tiek piedāvāts ar hibrīdo Plug-in piedziņu, vienas rindas sešu cilindru benzīna un dīzeļa dzinējiem, kā arī ar standartaprīkojumā iekļautu pneimatisko piekari. Visurgājējā uzstādītie jaunākās paaudzes četru cilindru Ingenium dīzeļdzinēji nodrošina iespaidīgu efektivitāti un lieliskas vadīšanas īpašības.

“Range Rover Velar nosaukums un gēni ir mantoti no pirmajiem Range Rover modeļiem,” stāsta Juste Šataite (Justė Šataitė), Baltijas valstu mārketinga vadītāja. “Hibrīda modeļi nozīmē, ka Velar ir kļuvis par vēl efektīvāku un ekoloģiskāku izvēli mūsu pircējiem, un lielais progresīvo vadītāja palīgsistēmu klāsts, videokameras un tīrā gaisa tehnoloģija garantē, ka Range Rover Velar ir drošāks un atjautīgāks kā jebkad iepriekš. Tas ir viens no tehnoloģiski progresīvākajiem ekskluzīvajiem SUV pasaulē.”

VĒL VAIRĀK EFEKTIVITĀTES UN JAUDAS

Ekskluzīvais SUV, kas saimes gammā atrodas starp Range Rover Evoque un Range Rover Sport, pircējiem piedāvā lielisku izskata un tehnoloģiju balansu, turklāt tagad tas pieejams tikai ar elektrības piedziņu. Jaunais no tīkla uzlādējamais hibrīds P400e nodrošina maigu braukšanu, bet kopējā hibrīdās sistēmas jauda sasniedz 404 ZS un 640 Nm griezes momentu. Paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h šis modelis sasniedz vien 5,4 sekundēs.

17,1 kWh litija jonu akumulatoru, kas uzstādīts bagāžas nodalījuma apakšā, līdz 80 % iespējams uzlādēt nieka 30 minūšu laikā, lādējot ātrās uzlādes stacijās, vai 1 h 40 min. laikā – standarta Wallbox uzlādes stacijās. Tas izceļas ar savu spēju tikai elektriskajā režīmā nobraukt 53 km attālumu (saskaņā ar WLTP), vidējo degvielas patēriņu 2,2 l/100 km un vien 49 g/km CO2 emisiju.

Range Rover Velar modelis savu debiju piedzīvo kopā ar jauno 3 litru vienas rindas sešu cilindru Ingenium dzinēju saimi. Jaunākie efektīvie benzīna un dīzeļa dzinēji ir aprīkoti ar hibrīdo 48 voltu elektrisko MHEV tehnoloģiju, kas samazina degvielas patēriņu un uzlabo automobiļa vadīšanas īpašības. Sešu cilindru dzinēji ir iespējami kā dīzeļa D300 (300 ZS) vai benzīna P340 (340 ZS) un P400 (400 ZS) varianti. Tiem ir četru riteņu piedziņa un ekskluzīvā pneimatiskā piekare, kas izceļas ar īpašu Range Rover komfortu.

Jaunie dzinēji, nodrošinādami efektīvas iezīmes, ir aprīkoti ar hibrīdo elektrisko MHEV sistēmu un progresīvākajām dzinēju tehnoloģijām. MHEV sistēma izmanto ar siksnām darbināmu startera ģeneratoru BiSG (angļu Belt integrated Starter Generator), kas uzkrāj palēninājuma laikā radīto enerģiju, kas parasti tiek zaudēta. Uzkrātā enerģija tiek uzglabāta 48 voltu litija jonu akumulatorā, kas uzstādīts bagāžas nodalījuma apakšā. Vēlāk tā tiek izmantota automobiļa paātrinājuma laikā, kā arī raitākas Start-Stop sistēmas darbības nodrošināšanai.

Jaunie P340 un P400 sešu cilindru dzinēji attiecīgi sasniedz 480 un 550 Nm griezes momentu, bet jaudīgais P400 dzinējs ļauj ieskrieties no 0 līdz 100 km/h vien 5,5 sekunžu laikā. Abi dzinēji ir aprīkoti ar elektrisko kompresoru, kas darbojas kopā ar divu kanālu turbīnu un CVVL (angļu Continuous Variable Valve Lift) vārpstu pārvaldības sistēmu.

D300 dīzeļa dzinējs sasniedz 650 Nm griezes momentu, paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tas attīsta 6,5 sekunžu laikā, un tā degvielas patēriņš sasniedz 7,4 l/100 km, bet CO2 emisijas – 194 g/km.

Jaunais Ingenium dīzeļa dzinējs atbilst RDE2 (angļu Real Driving Emissions Step 2) standartiem un Euro 6d-final noteikumiem par patēriņu, braucot reālos satiksmes apstākļos, turklāt tas ir aprīkots ar 48 voltu MHEV hibrīdo tehnoloģiju, kā rezultātā jaunais Ingenium dīzeļdzinējs, kas tagad pieejams arī modeļos Range Rover un Range Rover Sport, ir viens no tīrākajiem dzinējiem pasaulē.

Turklāt, ar Range Rover Velar debitēja arī jaunās paaudzes četru cilindru Ingenium D200 (204 ZS) dīzeļa dzinējs, kas sasniedz vēl lielāku jaudu, mazākas CO2 emisijas un labāku degvielas patēriņu. Tāpat kā citi dzinēji, arī šis tiek piedāvāts aprīkojumā ar hibrīdo 48 voltu tehnoloģiju, dzinēja CO2 emisijām no 165g/km, bet degvielas patēriņu – 6,3 l/100 km.

PROGRESĪVĀ MULTIMEDIJU SISTĒMA

Velar salons izceļas ar nepārslogotu dizainu, kurā spilgti izceļas digitālie ekrāni un Land Rover multimediju sistēma Pivi vai Pivi Pro. Intuitīvā Pivi Pro sistēma, kas tiek piedāvāta S un augstākas klases komplektācijās, nodrošina īpašu digitālu automobiļa vadīšanas pieredzi.

Izstrādājot Pivi sistēmu, visvairāk uzmanības tika veltīts ērtai tās izmantošanai. Jaunā iekārta izceļas ar augstas izšķirtspējas grafiku un strauju tempu, tādējādi nodrošinot ātru ekrānu un navigācijas sistēmas darbību. Programiekārtu iespējams atjaunināt bezvadu veidā, bet pastāvīgais interneta savienojums garantē, ka pircēji var izmantot jaunākās kartes, programmas un automobiļa programiekārtas. 

Pirmo reizi multimediju sistēmā tika integrēta Spotify programma, turklāt Bluetooth interfeiss vienlaicīgi ļauj tai pieslēgties no diviem telefoniem.

Visas Velar versijas iespējams pasūtīt jau šajā gadā, bet paši modeļi pircējus sasniegs 2021. gada sākumā.

© Inchcape Motors Finland Oy

Būsim ļoti pateicīgi, ja Jūs palīdzētu mums uzlabot mūsu mājas lapu un atrastu laiku, lai aizpildītu īsu aptaujas anketu?

Land rover